Duyurular

...

2025-2026 GÜZ YARIYILI YEDEK LİSTEDEN KAYITLAR VE 1. YEDEK LİSTE

2025-2026 Güz Yarıyılında Enstitümüz programlarında boş kalan kontenjanlar için yedek listeden kayıtlar aşağıdaki takvime göre yapılacaktır:

 

1. Yedek Listedeki Öğrencilerin İlanı: 15 Eylül 2025

 

1. Yedek Listedeki Öğrencilerin Kayıtları: 15 – 17 Eylül 2025

 

2. Yedek Listedeki Öğrencilerin İlanı: 18 Eylül 2025

 

2. Yedek Listedeki Öğrencilerin Kayıtları: 18 – 19 Eylül 2025

 

 

1. Yedek Listedeki Öğrencilerin Kayıtları:

 

1. Yedek Öğrenci Listesi için tıklayınız.

(Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereği isimler maskelenmiş durumdadır. Aday numaranız ile adınız ve soyadınızın ilk iki harfini kontrol ederek sonucunuzu öğrenebilirsiniz.)

 

1. Yedek Listedeki Öğrencilerin kayıt işlemleri 17 Eylül 2025 Çarşamba mesai bitimine kadar Enstitümüz Öğrenci İşleri Biriminde (Çukurova Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi Yeni Binası Doğu Girişi Zemin Kat, Güney Kampüs Yolu Balcalı, Sarıçam/ADANA - Yol tarifi için tıklayınız) yüz yüze gerçekleştirilecektir.


Kayıt hakkı kazanan öğrencilerin  
Kesin Kayıt Bildirim Formunu ıslak imzalı olarak formda istenen belgelerle birlikte Enstitümüz Öğrenci İşleri Birimine teslim etmeleri gerekmektedir.

 

“Tezsiz Yüksek Lisans” ve “Uzaktan Eğitim Tezsiz Yüksek Lisans” Programlarına kayıt yaptıracak öğrencilerin harç tutarlarını öğrenci numaralarını mutlaka belirterek "Türkiye İş Bankası Çukurova Üniversitesi Şubesi"nde yer alan Enstitümüz hesabına yatırıp kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Harç tutarları sadece ilgili banka şubelerinden yatırılmakta olup havale/EFT seçeneği bulunmamaktadır. Harç tutarları için güncel kredi saat ücretleri incelenmelidir. Tezsiz yüksek lisans/uzaktan eğitim öğrencileri bir dönemde 15 kredilik ders almalıdır.

 

1. Yedek Listedeki Öğrencilerin kayıt yaptırmaması durumunda 2. Yedek Listedeki Öğrencilerin ilanı 18 Eylül 2025 tarihinde Enstitümüz web sitesinde yapılacaktır. 2. Yedek Listeden kayıt için adayların yapılacak olan duyuruyu takip etmeleri gerekmektedir.

 

Yeni kazanan öğrenciler kesin kayıtların ardından ders kayıtlarını akademik takvimde belirtilen tarihlerde yapacaklardır. Öğrenciler ders kayıtlarını tıklayınız adresinden ÇÜBİS sistemine giriş yaptıktan sonra Öğrenci Bilgi Sistemini (ÖBS) seçerek yapabilirler.

 

Ders kayıtlarını yapan öğrenciler Ders Ekleme/Çıkarma/Ders Değiştirme/Danışman Onayı Haftasında danışmanları ile irtibata geçerek ders kayıtlarını onaylatmalıdırlar.

 

 

Yeni kaydolan öğrencilerimizin Enstitümüz web sitesinde yer alan aşağıdaki linkleri takip etmeleri özellikle önerilir:

·        Mevzuat

·        Uzaktan eğitim için Microsoft Teams

·        Lisansüstü programlar için akış şemaları

·        Oryantasyon sunuları

·        Akademik takvim

·        Eğitim Bilgi Sistemi

·        ORCID numarası zorunluluğu ve YÖK ulusal tez merkezine kaydı (Tezli YL ve DR/SY programları için)

 

Yeni öğrencilerimize eğitim hayatlarında başarılar dileriz…